avatar Ten blog rowerowy prowadzi mefistofeles z miasteczka Inowrocław. Mam przejechane 31615.36 kilometrów w tym 3632.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.05 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mefistofeles.bikestats.pl

• Sprzęt Triban

Podhale #4 Przełęcz Knurowska i gravel w Jaworkach

Czwartek, 27 maja 2021 · dodano: 27.05.2021 | Komentarze 1

Prognozy pogody pokazywały apokalipsę od 11. Co robić? Wczesnie wstać i kręcić. Tym razem podjechałem autem do Krościenka skąd przez Hałuszową oraz północną część Velo Czorsztyn dotarłem do podnóża Przełęczy Knurowskiej. Która okazała się bardzo łatwa i przyjemna - kilka kilometrów niezbyt stromych serpentyn. A potem 19km zjazdu. W międzyczasie prognozy dały kilka godzin znośnej pogody ekstra, więc postanowiłem pojechać do Szczawnicy co finalnie zawiodło mnie na sam koniec asfaltu za Jaworkami - do wąwozu Biała Woda. Dalej szlak zmienił się w regularne MTB, więc dojechawszy do bacówki - zawróciłem. W porę.

To nie Etna, to Babia Góra

Pan z lodziarni na rynku w Krościenku - dla mnie symbol tego miasta :)