avatar Ten blog rowerowy prowadzi mefistofeles z miasteczka Inowrocław. Mam przejechane 31615.36 kilometrów w tym 3632.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.05 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mefistofeles.bikestats.pl

• Sprzęt Triban
  • mapa trasy mini

Czas podsumowań

Sobota, 29 października 2022 · dodano: 29.10.2022 | Komentarze 0

Ostatni dzień czasu letniego to zwykle dla mnie ostatni dzień jazdy na zewnątrz. Skoro tak to warto podsumować ten rozpoczęty 24 lutego sezon.
Zacznijmy od tego co nie wyszło - dwie poważne kontuzje wyeliminowały mnie ze startów w triathlonie. Nie udało się też pojechać w góry ani na wielodniówkę.
Co zaś wyszło? Rekordy dystansu w sezonie - 3561km oraz w miesiącu - październik kończę z dystansem 708km.
Udały się gościnne występy w Holandii i na Kaszubach.
Padło wiele personal bestów i jeden KOM.
Ergo sezon udany. Teraz miesiąc przerwycnanogarnięcie kilku temetów zdrowotnych i widzimy się w grudniu na wirtualnych szlakach Watopii :)