avatar Ten blog rowerowy prowadzi mefistofeles z miasteczka Inowrocław. Mam przejechane 31615.36 kilometrów w tym 3632.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.05 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mefistofeles.bikestats.pl

• Sprzęt Triban
  • mapa trasy mini

Na Szarlotkę i Lody

Czwartek, 25 maja 2023 · dodano: 25.05.2023 | Komentarze 0

Znacie to uczucie gdy deser okazuje się jeszcze lepszy niż wyśmienite danie główne?
Dziś uciekłem z mglistego Zakopanego w Beskid Sądecki. Jest tu jeden z najsłynniejszych polskich podjazdów. 10km stromego asfaltu do schorniska na Przehybie. 800m przewyższenia. Podjazd we mgle i asekuracyjny zjazd. Zaliczone.

Dalej jednak pojechałem w ciemno. Sprawdzilem tylko czy droga z Brzyny do Zabrzeża jest asfaltowa. Była (a nawet lepiej, część miała betonową nawierzchnię niczym autobahn). Tego, że będą na niej 18% podjazdy i zjazdy tak strome, że nie patrzyłem na procenty tylko trzymałem hamulce* nie wiedziałem. A wszystko w otoczeniu lasów i bajecznych łąk. Po takich wrwzeniach trzeba było się schłodzić, więc udałem się na rynek w Krościenku nad Dunajce zjesc lody, ktore od zawsze nakłada tam pewien bardzo wiekowy pan. Powrot do Starego Sącza ścieżką Velo Dunajec był tylko formalnością.

*Hamulce tego nie przeżyły. Rower musi trafić do serwisu bo jezdzi, skręca, ale już nie hamuje...

#roadbike #Rower #Beskidy #BeskidSądecki #Przehyba #climb #Krościenko #VeloDunajec