avatar Ten blog rowerowy prowadzi mefistofeles z miasteczka Inowrocław. Mam przejechane 31615.36 kilometrów w tym 3632.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.05 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mefistofeles.bikestats.pl

• Sprzęt Evolution (RIP)

w Góry Jabłowskie

Wtorek, 25 września 2012 · dodano: 25.09.2012 | Komentarze 3

Dzisiaj korzystając z nadmiaru urlopu do wybrania wybralismy się w góry. A konkretnie w Góry Jabłowskie koło Barcina. Najwyższy szczyt ma 150m npm i 80m wysokości względnej, podjazd drogą, kóra kiedyś była afaltowa jest bardzo stromy. Niestety wieza na szczycie zamknięta na 4 spusty i strzeżona kamerami. No i w końcu padło 2000 km :)

W Górach Jabłowskich © mefistofeles

Noteć koło Lubostronia © mefistofeles

Pałac w Lubostroniu © mefistofeles

Neolityczny kurhan w Złotowie © mefistofeles

Nowe sakwy (a włąściwie sakwa) © mefistofeles

Kategoria z Mariuszem

mefistofeles
| 19:58 środa, 26 września 2012 | linkuj Jakieś 4km^2, może 5. Z widokami miałem szczęście, że niedawno wyrabano polankę na szczycie, dawniej widoków nie było żadnych. Nózkę urwałem w Wielkopolsce, jakoś dotąd nie kupiłem nowej. A rogi bardzo fajna rzecz - można trzymać kierownicę na 3 inne sposoby.
zarazek
| 07:32 środa, 26 września 2012 | linkuj Nawet konkretne widoki z tych "gór" - dużą mają powierzchnię?

P.S. Widzę, że rogi przybyły, za to nóżka gdzieś zaginęła ;) Gratulacje dwutysięcznika!
Iwa
| 18:32 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Piękne rejony :) Sakwy zazdraszczam ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nosza