avatar Ten blog rowerowy prowadzi mefistofeles z miasteczka Inowrocław. Mam przejechane 31615.36 kilometrów w tym 3632.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.05 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mefistofeles.bikestats.pl

• Sprzęt Evolution (RIP)

Wielkopolska: nadgoplański prolog

Piątek, 18 maja 2012 · dodano: 22.05.2012 | Komentarze 1

Miało być tak byśmy startowali z domu i do domu wrócili. W takim razie dokąd? Może Wielkopolska.

Ustaliliśmy wyjazd na piątkowe popołudnie po pracy - głównie dlatego, że znajomy ruszał z grupą młodziezy nad Gopło i fajnie było się do nich na chwilę podłączyć - niestety wyjechali 2 godziny przed nami. Mimo niesprzyjającego wiatru i gruntowych dróg jechaliśmy dośc szybko. Gdy dojachaliśmy do przeprawy w Złotowie zobaczylismy znajomego z grupą na odpływającym włąsnie promie.

Prom w Złotowie nad goplem

Spotkaliśmy się po drugiej stronie jeziora. Dalsze kilka kilometrów wiodło gruntową drogą przez półwysep Potrzymiech do "Rysiówki" - ośrodka dydaktycznego Nadgoplańskiego Parku Tysiąclecia - w praktyce miejsca do złudzenia przypominającego małe górskie schronisko - z prądem, bieżacą wodą ale bez łazienki. Wieczorem wykładem uraczył nas dyrektor Parku.