avatar Ten blog rowerowy prowadzi mefistofeles z miasteczka Inowrocław. Mam przejechane 31615.36 kilometrów w tym 3632.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.05 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mefistofeles.bikestats.pl

• Sprzęt Evolution (RIP)

Wielkopolska: Cztery Parki

Sobota, 19 maja 2012 · dodano: 22.05.2012 | Komentarze 0

Cztery Parki

Noc była dość zimna, ale poranek zwiastował nadchodzący upał. Ruszyliśmy dość późno - wzdłuż Gopła do Skulska, dalej na Wilczyn w obszar pojezierza.

Teren zrobił sie nieco pofałdowany, większym problemem okaząły sie piaszczyste leśne drogi, na których straciliśmy trochę czasu.

Późnym popołudniem wjechaliśmy do Gniezna. Obiad, zakupy i dalej na zachód. Musnelismy nieco szlak drewniancyh kościołów by dotrzeć do Dąbrówki Kościelnej - małej wsi wokół sanktuarium maryjnego w Puszczy Zielonce. Przed noclegiem zauważyłem, że w tylnym kole brakuje trochę powietrza. Napompowałem i zostawiłem do rana. Samo Ranczo, na kórym zaplanowaliśmy noclego okazłao sie miejscem o tyle urokliwie położonym co głośnym - trafilismy na dwie równoległe imprezy. Sam nocleg w domku też był dość drogi.